beauty-sos

dm Kedvencek doboz 2015 ősz

2015. október 15. - nomi995

dm9.jpg
Idén ősszel én is kiválasztásra kerültem a dm ajándékdoboz sorsolásán és mit is mondjak, teljesen elégedett vagyok vele, nagyon passzol az őszi időjáráshoz. 

dm8.jpgNa kezdjük is, első termék a Balea ,,Red Love" tusfürdő  kókusz és barack illattal (499 Ft) 
Amíg meg nem fogtam, azt hittem hajlakk :)
Nagyon kellemes az illata, fürdés után is még jó darabig érezhető volt.













dm7.jpgA Helia-D-ről már sok jót hallottam, úgyhogy nagyon örültem a Regenero Hajvégápoló szérumának (meg amúgy is most készültem volna venni hajvégápolót). Hatása úgyis csak több használat után fog kijönni. Kíváncsian várom. (1999 Ft)














dm6.jpgZendium Complete Protection fogkrém (1199 Ft)
Így, hogy a mostani doboz csak a minimum 6 darabszámú terméket tartalmazta, talán kicseréltem volna még egy sminktermékre :) de végül is fogkrémre mindig szükség van.











dm5.jpgNeutrogena Norvég formula Visibly Renew kézkrém (1299 Ft)
A márkanév magáért beszél. Jó illat, tökéletes állag, hamar beszívódik, nincs zsíros érzés használat után.
Minőségi.
















dm4.jpgAlverde multi korrektor púder (1999 Ft)
Na őt nagyon hasznosnak találom :) Hívhatjuk "az alapozó alapjának" is, mivel a korrektor vagy alapozó előtt viszed fel a bőrödre. A zöld rész a pirosságot semlegesíti, a sárga elfedi a hajszálereket és a szem alatti karikákat, a lila pedig a pigmentfoltokat.
Eddig csak a zöldet próbáltam, az bevált.






dm3.jpgBalea ajakápoló olaj roll-on kókusz illattal (799 ft)
Úgylátszik a kókusz viszi az idei őszt, amit egyáltalán nem bánok, imádom a kókuszt minden formában.
















Ha jól számolom a doboz összértéke 7794 forint, ami teljesen megérte a 2990 forintos árat ;)
Remélem a következő doboznál is szerencsém lesz, 3 havonta jelenik meg.
Ha többet szeretnél megtudni látogass el az oldalukra: dmbox.hu 

A bejegyzés trackback címe:

https://beauty-sos.blog.hu/api/trackback/id/tr27971633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása