beauty-sos

Glamour-napi szerzeményeim

2015. október 13. - nomi995

blogba.jpg
Most egy kis kitérőképpen megmutatom milyen sminktermékeket vettem a 2015-ös Glamour napokon.
Tudom, sokan nem szeretitek, mert sokat kell sorban állni meg néha szó szerint meg kell küzdeni az árukért :D de ha ügyes vagy kifoghatsz jó árakat és azért valljuk be igen jól tud esni 5000ft helyett csak 2500-at költeni a kedvenc alapozódra vagy akár kipróbálni egy új terméket elérhető áron, így nem sajnálod (annyira) ha mégse jön be.
Ja és hát már csak azért sem hagyhattam ki a shoppingolást, mert (végre) hazaköltöztünk Máltáról és lelki megnyugvást jelentett már csak egy plázába is bemenni.

A sminkeket a Rossmannban és a Müllerben vettem meg.

1. Astor Skinmatch pirosító 002-es Peachy Coral árnyalat. A Rossmannban 50%-os kuponnal volt kb. 2500 ft. Lehet hogy a kép nem adja annyira vissza, de 3 árnyalata van, egymástól nem túl eltérő, sőt keverve is tökéletes. Nem vagyok az a nagy pirosítós, de ez annyira természetes színeket tartalmaz, hogy bátran merem használni :) Plusz egy kis lapos ecset is van benne, a pirosító rész alatt.

2. Rimmel Stay Matt BB SPF15 krém Light árnyalat, szintén a Rosmannból. 40%-os kuponnal került kb. 1000ft-ba. Erre az alapozóra egy szó illik: TÖKÉLETES. Mindene az, az állaga a színe, sokáig marad fent.

A többi termékeket már a Müllerben szereztem be, ezekre csak a 20%-os mindenre érvényes kupont tudtam felhasználni.

3. Essence Powder Blush - púderecset kb. 880ft kuponnal.

4. Essence Precise Eyeliner Brush kb. 440 ft kuponnal. Egyébként én nagy Essence rajongó vagyok, és mint itt is az ecseteknél, elérhető áron nyújtanak kiváló minőséget. Manapság az embernek pedig jó mélyen a zsebébe kell nyúlnia, ha jó ecsetet szeretne venni.

5. NYC Big Bold Curl Szempillaspirál 960ft kuponnal. Nagyon tetszik a hajlított keféje, tényleg elég belőle egy réteg is...na persze csak addig, amíg el nem kezd fogyni, akkor már 3 is kell :D

6. A Müllerben van a kedvenc alapozószivacsom, mindössze kb. 350 ft 4 db háromszög alakú szivacs. Sokáig bírja, nem morzsolódik el egykönnyen.

Szóval ennyi lett volna a sminkből, persze ruhákat is vettem, lehet hogy csinálok azokból is egy outfit postot ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://beauty-sos.blog.hu/api/trackback/id/tr437965504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása