beauty-sos

S.O.S. el lett rontva a hajam színe!

Az ombre visszafestése.

2015. október 01. - nomi995

Sziasztok!

A mondás úgy tartja: minden rosszban van valami jó...hát igen nekem pont nem ez jutott eszembe amikor a múltkor megláttam újdonsült frizurámat a tükörben.
Rólam azt kell tudni, hogy éppen lenövesztem a 2-3 éve sötét vörösre festett hajam (többször vissza lett festve ugyan barnára, de hát ugye a vörös az egy makacs szín...). Hátközépig érő hajamon kb. most jártam a felénél és úgy gondoltam miért ne tetetnék bele valamennyi szőke tincset (szigorúan csak a lenőtt részbe). Szóval elmentem a fodrászomhoz még otthon, aki teljesen jól tett is bele néhány szőke tincset, de utána (én hülye) úgy éreztem hogy az kevés és még kellene bele több. Abba most nem megyek bele, hogy miért esett a választásom a következő fodrászra, meg valószínüleg félre is értettük egymást. Nem is írom le, a képek magukért beszélnek:
hajfestes3.jpghajfestes4.jpg
hajfestes5.jpg
Na igen, az extra szőke tincsek helyett egy ilyen "cikk-cakk ombre féleséget" kaptam. Azt hittem ezt már nem lehet helyrehozni, csak megvárni még lenő, hogy hiába festetem vissza többször, úgy is át fog ütni a szőke. Aztán kis utánaolvasással rátaláltam az úgynevezett visszapigmentálás technikájára. Ennek a műveletnek a lényege, hogy arany, illetve narancs pigmenteket juttassunk be a hajba, ezáltal biztosítva a megfelelő alapot a végső színhez, így nem lesz a haj zöldes-szürkés árnyalatú. Alkalmazása olyan esetekben ajánlott, amikor legalább 2 árnyalatot szeretnénk sötétíteni a hajon (szóval egy alkalommal kétszer is festenek).

Sikerült is találnom egy nagyon ügyes, profi fodrászt itt Máltán, aki szerintem a lehető legjobban oldotta meg. Az volt a kérésem, hogy ne a hajtőtől fesse be, hanem csak a szőke részt. Mondta, hogy amennyire csak lehet megpróbálja ugyanolyan színűre, de azt nem gondoltam volna, hogy a festés után sőt a mai napig nem tudom majd eldönteni hogy hol a határ az eredeti és a festett szín között. Ja és majd elfelejtem, azért kellett pár centit vágni belőle, úgy eltörte a leszívatás, de nem bántam, úgyis rámfért már. :)

Ilyen lett közvetlen a festés után:                Majd ilyen egy pár hajmosás után:
hajfestes1.jpghajfestes2.jpg


















Nem panaszkodom, sőt végeredményben jobb lett a hajam, mint az egész festés-tortúra előtt, amikor is vöröses volt.

Itt térnék vissza a cikk elejére, hogy minden rosszban van valami jó...jobb színű hajat kaptam... megtanultam hogy legközelebb KÉTSZER is meggondolom, megéri-e hozzányúlni a hajamhoz... valamint írhatok belőle egy blogbejegyzést, így segíthetek másoknak ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://beauty-sos.blog.hu/api/trackback/id/tr107875764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása