beauty-sos

S.O.S. Ha támad a herpesz!

Avagy néhány tipp, ami nekem már bevált.

2015. szeptember 30. - nomi995

Sajnos az emberek nagy többsége magában hordozza a herpeszvírust, és tudja milyen érzés amikor először csak piros és viszket, majd sok kis fájdalmas fehér hólyag keletkezik, aztán bedagad a száj és még sorolhatnám...na igen... a kis rohadék.

A jó hír, hogy a herpeszt az első fázisában akár vissza is lehet fordítani. Erre összeszedtem néhány S.O.S. tippet, amik nekem már mind beváltak.
1. Fogkrém.
    Kend fel az egész területére, várd meg míg megszárad, majd hagyd rajta néhány órára (vagy akár egy egész estére). Nekem ez főleg akkor válik be, ha a herpesz egy része lelóg az ajkamról.

2. Hideg csapvíz/jég.
    Tedd a szádat a hideg csapvíz alá, majd néhány percig hagyd, hogy folyjon rajta. Ezt ismételd meg egy párszor. A hideg fagyasztóan hat a vírusra.

És mi van, ha már megtörtént a baj?
Én a krémek közül a Zoviraxot ajánlom, a herpesz 8-10 napját lerövidíti 3-ra. A lényeg az, hogy folyamatosan legyen a szádon belőle, úgy lesz hatásos.
A herpesztapasszal is ugyanez a véleményem, bár azért jóval többet elkérnek.


Remélem tudtam segíteni velük, bár a hatásuk emberenként változik.
Ha van nektek is saját bevált módszeretek, írjátok meg kommentben, így majd több fegyverünk lesz ha támad az ellenség ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://beauty-sos.blog.hu/api/trackback/id/tr837867458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása